Chociaż toaleta myjąca kojarzy się głównie z podróżami do krajów Dalekiego Wschodu, blisko połowa Polaków rozważyłaby zainstalowanie jej w swojej łazience, a 4 proc. deklaruje, że już to zrobiło. Wyniki badania społecznego, są dobrym prognostykiem dla przyszłości toalet z funkcją mycia W dobie zwiększonej troski o zdrowie i odporność, właściwa higiena intymna także nabiera szczególnego znaczenia.



i bezpieczniej możemy się czuć. Jak pokazuje nasze badanie, na nowoczesne, ułatwiające życie
i prozdrowotne rozwiązania, takie, jak właśnie toaleta myjąca, jesteśmy otwarci nie tylko będąc na etapie dorabiania się czy urządzania mieszkania, ale też na jesień życia, która może być dzięki nim bardziej komfortowa.

w niej sprzymierzeńca w profilaktyce różnych chorób. W ocenie ponad połowy zapytanych Polaków toalety myjące są przyszłością naszych łazienek, badani doceniają idące w parze z tym produktem oszczędność miejsca i komfort użytkowania. Nie bez znaczenia jest dla nich także aspekt ekologiczny – 51 proc. widzi plusy takiego rozwiązania w postaci oszczędności papieru toaletowego, a tylko 29 proc. wskazuje, że ze względu na zużywanie prądu i wody toaleta myjąca nie jest prośrodowiskowym wyborem. 46 proc. respondentów zgadza się, że zainstalowanie toalety myjącej jest bardziej opłacalne niż inwestycja osobno w wc i bidet. W przypadku stwierdzenia, że jest to raczej luksus dla bogatych, zdania respondentów są wyraźnie podzielone: 37 proc. się z tym zgadza, a 38 proc. temu zaprzecza. - Na podstawie uzyskanych w naszym badaniu odpowiedzi można wysnuć wniosek, że toaleta myjąca ma szansę prędzej czy później podbić nasze łazienki. Mimo, że opinie na jej temat w wielu aspektach są podzielone, to jednak ponad połowa Polaków pozytywnie odbiera to rozwiązanie, doceniając jego niekwestionowane zalety. Pytanie nie brzmi więc, czy, ale kiedy toaleta myjąca stanie się dla nas sprzętem pierwszej potrzeby, bez którego nie wyobrażamy sobie higieny intymnej, dbania o zdrowie
i środowisko, w którym żyjemy.